Onze Waarden

Ons dagelijks denken en doen gebeurt allemaal met onze waarden in het achterhoofd, zo maken wij het verschil in ons werkveld. Deze Geysen-waarden staan voor onze unieke visie en aanpak, ze maken ons tot wie we zijn.

Gebeten door techniek

Medewerkers van Geysen zijn gebeten door techniek. Voor hen is techniek meer dan een job, het is een passie.

Gebeten door techniek

Medewerkers van Geysen zijn gebeten door techniek. Voor hen is techniek meer dan een job, het is een passie.

Gestuurd door data

Bij Geysen werken we niet op buikgevoel, we laten we ons adviseren door data. We analyseren, we bestuderen en we doorgronden systemen en storingen.

Technici van Geysen werken volgens vaste methodes. Alleen zo kunnen we al onze klanten dezelfde kwaliteit bieden.

GOESTING OM HET VERSCHIL TE MAKEN ​

Werken bij Geysen is werken met goesting. De ambitieuze klanten van Geysen verdienen toegewijde, gepassioneerde technici.

Geysen staat ook voor goesting om bij te leren. Een ‘onoplosbaar’ probleem? Dat is vooral een reden om ons nog meer te verdiepen.

GOESTING OM HET VERSCHIL TE MAKEN ​

Werken bij Geysen is werken met goesting. De ambitieuze klanten van Geysen verdienen toegewijde, gepassioneerde technici.

Geysen staat ook voor goesting om bij te leren. Een ‘onoplosbaar’ probleem? Dat is vooral een reden om ons nog meer te verdiepen.

GERICHT OP EFFICIËNTIE

In onze Academy leren medewerkers van Geysen doelgericht en adequaat te handelen. Het leren gebeurt hier al vóór de job. Bij klanten zijn onze medewerkers daarom efficiënt. Wij doorgronden, analyseren en voeren uit. To the point en zonder fouten.

GESCHOOLD OM MEE TE DENKEN

Bij Geysen zit je goed voor de toekomst. Constante bijscholing en opleidingen zorgen voor kritische en vooruitziende technici. Wij denken mee met onze klanten.

Geysen voorspelt vandaag de storingen van morgen. Zo blijven installaties maximaal draaien.

GESCHOOLD OM MEE TE DENKEN

Bij Geysen zit je goed voor de toekomst. Constante bijscholing en opleidingen zorgen voor kritische en vooruitziende technici. Wij denken mee met onze klanten.

Geysen voorspelt vandaag de storingen van morgen. Zo blijven installaties maximaal draaien.

Gefocust op onze klanten

De voornaamste focus van Geysen? Onze klanten. Tevreden klanten zijn onze trots. Geysen leidt voor hen de techniekers van morgen op. Of, we sturen onze geschoolde technici om installaties van klanten van de beste zorgen te voorzien.

GEPASSIONEERD DOOR HET WELZIJN EN DE VEILIGHEID VAN ONZE MENSEN ​

Werken bij Geysen is werken in een grote familie. Wij geven om onze medewerkers. We steunen de ambities van onze medewerkers. We dagen hen uit om zichzelf te overtreffen en veiligheid hoog in het vaandel te dragen. Maar, werken bij Geysen is ook kansen krijgen en bijleren. 

GEPASSIONEERD DOOR HET WELZIJN EN DE VEILIGHEID VAN ONZE MENSEN ​

Werken bij Geysen is werken in een grote familie. Wij geven om onze medewerkers. We steunen de ambities van onze medewerkers. We dagen hen uit om zichzelf te overtreffen en veiligheid hoog in het vaandel te dragen. Maar, werken bij Geysen is ook kansen krijgen en bijleren. 

Bij Geysen willen we dat iedereen zich goed voelt.
Tevreden
techniekers zorgen voor tevreden klanten.

HEEFT U EEN TECHNISCHE 
UITDAGING VOOR ONS?

WERKEN BIJ GEYSEN, 
IETS VOOR JOU?

Snelwegstraat 1A, B-2260 Westerlo info@geysen.be 014 564 270